مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-21اجتماعي

آلاینده ها هفته اول بهمن به آسمان اصفهان بازمی گردند/ تداوم روند کاهشی دما


کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وارونگی دما و انباشت آلاینده های جوی از فردا شنبه تا اواسط هفته پیش رو هشدار داد.

- اظهار داشت: سکون جوی همراه با کاهش دما از فردا شنبه دوم بهمن ماه تا اواسط هفته پیش رو در سطح استان حاکم می شود و شرایط برای انباشت غلظت آلاینده ها در کلانشهر اصفهان و مناطق صنعتی در این مدت فراهم است.

او با بیان اینکه شاخص هوای شهر اصفهان پس از یک هفته سالم بودن، دوباره از فردا در شرایط ناسالم قرار می گیرد، افزود: این شرایط با کاهش دید افقی نیز همراه است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری های جوی و وزش باد به نسبت شدید تا شدید تا شامگاه امروز در استان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد در برخی ساعات شبانه روز گذشته در شهر اصفهان به 22 متر بر ثانیه رسید و هم اکنون حدود 75 تا 80 متر بر ساعت سرعت وزش باد است که توفان و باد شدید محسوب می شود.

هنرمند با اشاره به اینکه بارندگی های ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی استان در شبانه روز گذشته قابل توجه نبوده است، گفت: بیشترین میانگین بارشی از فریدونشهر و نایین با یک سانتیمتر برف و نطنز 2 دهم میلیمتر باران بوده است و بارش برف در محورهای مواصلاتی بین فریدونشهر- لرستان- چهارمحال و بختیاری و جنوب غرب استان به دلیل وزش باد به کولاک ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلاینده ها هفته اول بهمن به آسمان اصفهان بازمی گردند/ تداوم روند کاهشی دما

آلاینده ها هفته اول بهمن به آسمان اصفهان بازمی گردند/ تداوم روند کاهشی دما