مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 13:072022-01-21اجتماعي

کندوان و کیاسر مسدود است/ وزش باد 86 کیلومتری در ایزدشهر


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اعلام مسدود بودن محورهای کندوان و کیاسر و برخی مسیرهای کوهستانی روستاهای استان از وزش باد با سرعت 86 کیلومتر بر ساعت در ایزدشهر خبر داد.

- علی اصغر احمدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه محورهای غرب استان از جمله کندوان و کیاسر به دلیل سقوط احتمالی بهمن و ریزش کوه هم چنان مسدود است، اظهار کرد: در محور کیاسر ادوات و خودروهای برف خور مشغول بازگشایی محور هستند.

وی خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی که هفته گذشته با اداره کل راهداری و پلیس راهور استان های البرز و تهران و با حضور استاندار مازندران و معاون عمرانی به همراه جانشین پلیس راه کشور در راستای وضعیت محورها برگزار شد، در مورد بازگشایی و مسدود شدن راه ها با هماهنگی استان ها تصمیم گیری لازم صورت گرفت و مقرر گردید که خودروها وارد محور نشده تا دچار مشکل نشوند.

احمدی با بیان اینکه نمک پاشی محورها همچنان انجام می شود و بلدوزر و ادوات نیز اضافه شده تا مسیرهای مسدود هر چه زودتر بازگشایی شوند گفت: هم اکنون محورهای هراز و سوادکوه باز است و تردد در آن ها با تجهیزات زمستانی جریان دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران افزود: در سوادکوه از ساعت 3 صبح جمعه بارش برف آغاز شد که تا 8 صبح بارش به طول انجامید و در حال حاضر بارش برف قطع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کندوان و کیاسر مسدود است/ وزش باد 86 کیلومتری در ایزدشهر

کندوان و کیاسر مسدود است/ وزش باد 86 کیلومتری در ایزدشهر