مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-21اجتماعي

امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام اردبیل به مردم روستاهای محصور در برف


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل از توزیع 450 بسته معیشتی و غذایی در بین مردم روستاهای محصور شده در برف شهرستان نیر و هم چنین توزیع روزانه 1000 غذای گرم بین مردم در راه مانده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی افتخاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال بارش سنگین برف در استان اردبیل، راه ارتباطی تعدادی از روستاهای استان و هم چنین شهرستان نیر به دلیل حجم بالای برف مسدود شده و اهالی این روستاها با مشکلاتی مواجه شدند.

وی افزود: در این راستا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل با همکاری گروه های جهادی و بنیاد احسان به یاری مردم در راه مانده و اهالی روستاهایی که راه ارتباطی آنها مسدود شده بود شتافته و اقدام به توزیع بسته های معیشتی غذایی در این روستاها کردند.

توزیع 450 بسته معیشتی غذایی در بین مردم روستاهای شهرستان نیر مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل با اشاره به توزیع بسته های غذایی و معیشتی در روستاهای مسدود شده شهرستان نیر بیان کرد: تعداد 450 بسته معیشتی غذایی در بین اهالی روستاهای مسدود شده شهرستان نیر توزیع شده است و تلاش می شود تا در راستای یاری رسانی به اهالی روستاهایی که راه ارتباطی آنها مسدود شده اقدامات عاجلی انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام اردبیل به مردم روستاهای محصور در برف

امدادرسانی ستاد اجرایی فرمان امام اردبیل به مردم روستاهای محصور در برف