مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:572022-01-21اجتماعي

محور کندوان بازگشایی شد


امروز ارتفاع برف جدید که از عصر روز گذشته آغاز شد در منطقه سیاه بیشه 10 سانتی متر و در دهانه شمالی تونل کندوان به بیش از 30 سانتی متر رسید.

- رییس اداره راهداری و حمل و نقل چالوس ،نوشهر و کلاردشت گفت که محور چالوس به کرج که از شب گذشته به دلیل کولاک شدید و بارش برف مسدود شده بود ، بازگشایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مهدی صفایی، کندوان شب گذشته با توجه به کولاک شدید همراه با بارش برف که علاوه بر کاهش دید موجب افزایش لغزندگی سطح جاده نیز شده بود بر روی وسائل نقلیه موتوری بسته شد.

وی ارتفاع برف در ارتفاعات جاده کندوان را بیش از 30 سانتی متر اعلام کرد و گفت: این مسیر با تلاش های شبانه روزی نیروهای راهداری باز شد ولی احتمال وقوع بهمن با توجه به ارتفاع برف تازه دور از انتظار نیست.

صفایی افزود : پنج دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر ، هفت دستگاه نمک پاش در قالب پنج اکیپ راهداری عملیات برفروبی و نمک پاشی در این مسیر را به صورت شبانه روزی انجام دادند و تاکنون نیز 350 تن نمک در جاده چالوس تا تونل کنوان پاشیده شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل چالوس ، کلاردشت و نوشهر از رانندگان خواست برای تردد در جاده چالوس - کرج تجهیزات لازم مانند زنجیر چرخ، سوخت کافی، وسایل زمستانی و لباس گرم را همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور کندوان بازگشایی شد

محور کندوان بازگشایی شد