مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:372022-01-21سياسي

آبِ آبشیرینکن یک میلیونی با احداث 24 کیلومتر خط انتقال به کهورستان و رویدر می رسد


معاون آب و کشاورزی سازمان برنامه و بودجه کشور، مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پروژه های در حال اجرا از محل اعتبارات تنش آبی بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کیومرث سبزی معاون آب و کشاورزی سازمان برنامه و بودجه کشور در حاشیه بازدید از پروژه های شهرستان های خمیر، بندرعباس و میناب با بیان اینکه رفع تنش آبی و آبرسانی به مناطق دارای تنش به عنوان یک اولویت در دستور کار دولت است، از اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه ها خبر داد.

وی افزود: برخی از این پروژه ها از جمله خط انتقال آب از آبشیرینکن به کهورستان و رویدر در مصوبات سفر رییس جمهور به هرمزگان نیز قرار گرفته است که با تکمیل آنها شاهد بهبود وضعیت آب در مناطق دارای تنش آبی خواهیم بود.

 به دنبال تامین آب شیرین و با کیفیت به رویدر و کهورستان هستیم امین قصمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان نیز در این بازدیدها با بیان اینکه تکمیل پروژه های تعریف شده از محل اعتبارات تنش آبی نیازمند اختصاص اعتبار مورد نیاز است به پروژه آبرسانی از آبشیرینکن یک میلیون متر مکعبی به کهورستان و رویدر اشاره کرد و گفت:  34 کیلومتر از خط انتقال آب کهورستان به رویدر به اتمام رسیده و ایستگاه پمپاژ نیز در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبِ آبشیرینکن یک میلیونی با احداث 24 کیلومتر خط انتقال به کهورستان و رویدر می رسد

آبِ آبشیرینکن یک میلیونی با احداث 24 کیلومتر خط انتقال به کهورستان و رویدر می رسد