مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:272022-01-21سياسي

پذیرش 288 نفر در فراخوان جذب همکاری داوری و میانجی گری در خراسان شمالی


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: 288 نفر از طریق آزمون برای داوری و میانجی گری در استان جذب می شوند.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: 288 نفر از طریق آزمون برای داوری و میانجی گری در استان جذب می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده، روز جمعه یکم بهمن ماه 1400، در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون های پروانه داوری، میانجی گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف اظهار کرد: 530 شرکت کننده در این آزمون حضور دارند که 288 نفر آن ها برای داوری و میانجیگری در استان جذب می شوند.

وی افزود: 19 نفر از شرکت کنندگان نیز به عنوان نیروی افتخاری جذب شورای حل اختلاف می شوند تا در بخش ستادی شورا همکاری کنند.

براتی زاده با اشاره به کمبود کادر قضایی و اداری در دادگستری استان، گفت: استان خراسان شمالی نیز همانند کل کشور با کمبود کادر قضایی و اداری مواجه است؛ به نحوی که استان، حداکثر از 60 درصد نیروهای لازم برخوردار بوده و دست کم 40 درصد کمبود نیرو داریم که با برگزاری این قبیل آزمون ها، بخشی از کمبودها جبران می شود.

وی در خصوص ضرورت برگزاری این آزمون نیز اظهار کرد: از آنجایی که پرونده های وارده به دادگستری افزایش پیدا کرده است، کشور به موضوع داوری، میانجیگری و همچنین واگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 288 نفر در فراخوان جذب همکاری داوری و میانجی گری در خراسان شمالی

پذیرش 288 نفر در فراخوان جذب همکاری داوری و میانجی گری در خراسان شمالی