مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:222022-01-21اجتماعي

وزش باد شدید و احتمال سقوط اشیا در مشهد/ شهروندان مراقب باشند


به دنبال پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی مبنی بر وزش بادهای شدید در استان، وزش تندباد در مشهد آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، به دنبال پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی مبنی بر وزش بادهای شدید در استان و صدور هشدار احتیاطی، وزش تندباد در مشهد و برخی شهرستان ها آغاز شده است و لازم است شهروندان اقدامات احتیاطی لازم را در مورد احتمال سقوط داربست و سایر اشیا در نظر داشته باشند.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، استان از عصر روز گذشته تحت تاثیر سامانه بارشزا و سرد قرار گرفته که فعالیت آن به شکل افزایش شدت وزش باد، بارش باران و برف ، کاهش محسوس دما همچنین تشکیل مه و کاهش دید بروز می کند.

وقوع بارش باران و برف همراه با تشکیل مه و کاهش دید در اغلب نقاط استان، افزایش شدت وزش باد در برخی ساعات با احتمال بروز خسارت، کاهش محسوس دما در اکثر نقاط استان و کاهش دما به به کمتر از 8 درجه زیر صفر در نقاط سردسیر و کوهستانی، لغزندگی و یخزدگی معابر و محورهای استان به ویژه محورهای کوهستانی همراه با کولاک برف و کندی و اختلال در سیستم حمل و نقل استان از عوارض این سامانه است که تا اواسط هفته آینده نیز برخی از این عوارض ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و احتمال سقوط اشیا در مشهد/ شهروندان مراقب باشند

وزش باد شدید و احتمال سقوط اشیا در مشهد/ شهروندان مراقب باشند