مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:122022-01-21بين الملل

ژاپن و فرانسه از پیشرفت در برنامه موشکی کره شمالی ابراز نگرانی کردند!


وزرای دفاع و خارجه ژاپن و فرانسه در نشستی مشترک در چارچوب مذاکرات 2+2، بدون اشاره به سیاست های خصمانه آمریکا در قبال پیونگ یانگ، از پیشرفت در برنامه موشکی کره شمالی ابراز نگرانی کردند! - به نقل از شبکه تلویزیونی اِن اِچ کی، وزرای دفاع و خارجه ژاپن ( نوبو کیشی و یوشیماسا هایاشی ) و فرانسه ( فلورانس پارلی و ژان ایو لودریان ) با برگزاری نشست مجازی مشترکی بدون اشاره به مواضع خصمانه واشنگتن در قبال پیونگ یانگ، از پیشرفت در برنامه هسته ای و موشکی کره شمالی ابراز نگرانی کردند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، در این نشست مجازی که در چارچوب مذاکرات امنیتی 2+2 برگزار شد، وزرای دفاع و خارجه ژاپن و فرانسه از پیونگ یانگ خواستند تا گام های مشخصی را برای اجرای مفاد قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل بردارد.

در بیانیه صادره پس از این نشست مشترک نیز با تکرار اتهامات توکیو و پاریس علیه پیونگ یانگ در خصوص نقض قطعنامه های شورای امنیت آمده است که کره شمالی باید برنامه های موشکی خود را کنار بگذارد! این در حالیست که رسانه های کره شمالی چندی پیش جزییات آزمایش موشکی بامداد دوشنبه در این کشور را منتشر کردند.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی در این خصوص گزارش داد: دو فروند موشک تاکتیکی هدایت شونده که از منطقه غربی جمهوری دموکراتیک خلق کره شلیک شده بود با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاپن و فرانسه از پیشرفت در برنامه موشکی کره شمالی ابراز نگرانی کردند!

ژاپن و فرانسه از پیشرفت در برنامه موشکی کره شمالی ابراز نگرانی کردند!