مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:072022-01-21سياسي

تقویت رسانه ها گامی مهم در راستای شفاف سازی و توسعه متوازن است


رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد، تقویت رسانه ها را گامی مهم در راستای شفاف سازی و توسعه متوازن دانست.

- ، علی محمد پارساییان در نشست هیأت های اندیشه ورز سازمان بسیج استان یزد، استفاده از ظرفیت رسانه برای پیشبرد امور را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه استان یزد در نظر دارد با تدوین راهکارهای حمایتی و توانمندسازی رسانه در حوزه های مختلف علمی و معیشتی، این ظرفیت بالقوه را برای کمک به توسعه همه جانبه استان تقویت و ساماندهی کند.

وی، احصاء مشکلات حوزه رسانه و بررسی راهکارهای رفع آنها را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و افزود: تبیین، ترویج و در نهایت نهادینه کردن رویکردهای موثر برای تولید محتوای رسانه ای کارآمد از دیگر برنامه های ضروری برای توانمندسازی حوزه رسانه در استان یزد است.

رییس سازمان بسیج رسانه استان یزد، استفاده از قالب ها و سبک های جدید نشر و بازنشر اطلاعات و اخبار را نیز یکی دیگر از الزامات توسعه ای در فضای رسانه ای استان دانست و گفت: تقویت رسانه ها اولین گام در راستای شفاف سازی و تلاش برای توسعه پایدار و متوازن است.

پارساییان، تربیت خبرنگار انقلابی را برای عصر شبکه رویکرد لازم و حائز اهمیت برای تقویت و حمایت جبهه انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: رسانه ها زمانی برای توسعه استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت رسانه ها گامی مهم در راستای شفاف سازی و توسعه متوازن است

تقویت رسانه ها گامی مهم در راستای شفاف سازی و توسعه متوازن است