مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 12:022022-01-21اجتماعي

5محور استان سمنان بسته است/ تندباد شدید و بارش برف


بارش برف و کولاک شدید، پنج محور استان سمنان را مسدود کرد همچنین کولاک شدید و وزش باد باعث قطعی برق در مناطقی از استان مانند شاهرود و بروز خسارات به زیرساخت ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان اینکه محور شهمیرزاد به کیاسر به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است گفت: دیگر محور مسعود استان سمنان چشمه علی دامغان به کیاسر است که به دلیل بارش برف و وزش باد و همچنین کاهش شدید مسدود شده است.

کبیری با بیان اینکه محور شاهرود آزادشهر از خوشحال و همچنین شاهرود گرگان از توسکستان بسته است، بیان کرد: کمربندی دامغان شاهرود نیز به دلیل بارش برف و کاهش دید مسدود شده است.

وی افزود: خودروهای سنگین اجازه تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر استان سمنان را ندارند همچنین مردم از حضور در محورها برف گیر استان سمنان جداً پرهیز کنند.

طبق اعلام سازمان هواشناسی بیشترین میزان تندبادها در ساعت اخیر به دامغان با 88 کیلومتر بر ساعت تعلق دارد پس از آن شهمیرزاد با 80 کیلومتر بر ساعت همچنین شاهرود با 75 کیلومتر بر ساعت رتبه های دوم و سوم را در تندباد اخیر به خود اختصاص دادند.

سمنان شاهد تند بادی به سرعت 62 در ساعت و گرمسار 43 کیلومتر بر ساعت بوده و خسارت هایی به زیرساخت ها و تأسیسات وارد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5محور استان سمنان بسته است/ تندباد شدید و بارش برف

5محور استان سمنان بسته است/ تندباد شدید و بارش برف