مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:472022-01-21سياسي

تملک باغات و ایجاد فضای سبز منطقه 10 در دستور کار شهرداری


معاون خدمات شهری شهرداری تهران در جریان بازدید از منطقه 10 بر لزوم تملک باغات و افزایش سرانه های خدماتی در این منطقه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در جریان سلسله بازدیدهای هفتگی علیرضا زاکانی شهردار محترم تهران از مناطق پایتخت با عنوان پویش  قرار خدمت ، جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مدیران عامل سازمان بوستان ها، زیباسازی، پسماند، مدیرکل امور خدمات شهری، مدیران ارشد حوزه معاونت خدمات شهری و معاون و مدیران خدمات شهری این منطقه با حضور در منطقه 10 و استماع گزارشی از اهم موضوعات، عملکرد، اقدامات و برنامه های پیش روی این معاونت که توسط حمید ناصحی، معاون خدمات شهری این منطقه ارائه شد، قرار گرفتند و در ادامه مصوبات خوبی را برای افزایش خدمات رسانی به شهروندان عزیز این منطقه به تصویب رساندند.

  جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در این جلسه پس از ارائه گزارش جامعی از وضعیت این منطقه در حوزه خدمات شهری، گفت: هدف ما در شهرداری تهران خدمت خالصانه به مردم است.

بنابراین در این راستا باید تمامی معضلات و مشکلات در این منطقه پس از احصاء به شکل ویژه و کارشناسی شده حل و برطرف شود.

  بهرامی در ادامه افزود: در طرح تحول نگهداشت شهر باید به موضوعات جدید و با اهمیت ورود کنید، ضمن اینکه باید از ظرفیت های موجودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک باغات و ایجاد فضای سبز منطقه 10 در دستور کار شهرداری

تملک باغات و ایجاد فضای سبز منطقه 10 در دستور کار شهرداری