مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:272022-01-21اجتماعي

حضوری شدن مدارس جهرم از 2 بهمن


مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم اعلام کرد که از روز شنبه دوم بهمن ماه، آموزش حضوری، پایه ادامه سال تحصیلی است و حضور فرهنگیان و کادر آموزشی الزامی بوده و دانش آموزان نیز براساس برنامه ریزی مدارس در کلاس ها شرکت خواهند کرد.

- مهدی نیک فر در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش جهرم با بیان اینکه در دوران کرونا شاهد از خودگذشتگی و تلاش های مجاهدانه ی معلمان بودیم، گفت: اکنون با توجه به آسیب های آموزشی و تربیتی ناشی از شیوع کرونا، نیاز است که متکی به تصمیم تخصصی ستاد کرونا، کلاس ها را با رعایت دستورالعمل ها به شکل حضوری پی بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش جهرم، نیکفر بیان کرد: در دوران کرونا واژگان جدیدی متناسب با زیست بوم آموزشی این دوره وارد آموزش و پرورش شد تا بتواند با تکیه بر آموزش مجازی استمرار مأموریت های آموزشی و تربیتی را تضمین کند.

او گفت: اکنون نیز لازم است با یک شیفت پارادایم دیگر، الگوی ذهنی نسبت به مدارس تغییر پیدا کرده و مدارس با اولویت کلاس های حضوری و لحاظ کردن شرایط بهداشتی ایمن برای دانش آموزان و فرهنگیان پی گرفته شود.

نیکفر ادامه داد: از زمان شیوع بیماری کرونا، دوگانه ای در کشور تشکیل شد که باید بین سلامت و آموزش یکی را انتخاب می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضوری شدن مدارس جهرم از 2 بهمن

حضوری شدن مدارس جهرم از 2 بهمن