مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-21سياسي

درخواست ایران از نمایشگاه اسپانیا: جای بهتری به ایران بدهید


ایران برای حضور در نمایشگاه بعدی اسپانیا اعلام آمادگی کرد و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز از مدیر اجرایی «فیتور» درخواست کرد محل در شأنی را برای ایران در نمایشگاه های آینده درنظر بگیرد.

- درخواست ایران از نمایشگاه اسپانیا: جای بهتری به ایران بدهید ایران برای حضور در نمایشگاه بعدی اسپانیا اعلام آمادگی کرد و مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز از مدیر اجرایی فیتور درخواست کرد محل در شأنی را برای ایران در نمایشگاه های آینده درنظر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا بر اعلام روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، محمد حسین صوفی در جریان سفر به اسپانیا با مدیر اجرایی نمایشگاه بین المللی فیتور که در شهر مادرید در حال برگزاری است، دیداری داشت و از حضور ایران در دوره های بعدی این نمایشگاه که ویژه بازار کشورهای لاتین زبان است، خبر داد و گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی ایران بر آن است که حضور جدی و تأثیرگذاری در رویدادهای جهانی گردشگری داشته باشد، از این رو از هم اکنون برای حضور در چهل و سومین دوره نمایشگاه اعلام آمادگی می کنیم.

او همچنین بیان کرد: ایران انتظار دارد مسئولان نمایشگاه فیتور اسپانیا با اختصاص مساحت وسیع تر در محلی مناسب و در خور شأن نمایندگان و فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایران از نمایشگاه اسپانیا: جای بهتری به ایران بدهید

درخواست ایران از نمایشگاه اسپانیا: جای بهتری به ایران بدهید