مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:172022-01-21سياسي

دادگستری استان اردبیل: ناآشنایی زن و شوهر از یکدیگر، عامل اصلی طلاق است


سال گذشته بیش از 10 هزار مورد ازدواج و سه هزار فقره طلاق در استان اردبیل ثبت شده بود که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن به ترتیب حدود 3 و 10 درصد افزایش داشت.

- سال گذشته بیش از 10 هزار مورد ازدواج و سه هزار فقره طلاق در استان اردبیل ثبت شده بود که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن به ترتیب حدود 3 و 10 درصد افزایش داشت.

رییس کل دادگستری استان اردبیل یکی از عوامل اصلی طلاق را عدم شناخت زوجین از یکدیگر ذکر کرد و بر لزوم ارائه آموزش های مشاوره های قبل از ازدواج در جامعه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ حسین کثیرلو روز پنجشنبه در نشست با مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: با توسعه مراکز مشاوره خانواده افزایش آگاهی جوانان نسبت به امر ازدواج و کاهش آسیب هایی مانند طلاق را در استان شاهد خواهیم بود.

وی با قدردانی از خدمات این کمیته در یاری رساندن به نیازمندان ، از حمایت معاضدتی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و خواستار هم افزایی ،همکاری و هماهنگی مراکز نیکوکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان شد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل افزود: دستگاه قضایی استان آماده هرگونه همکاری از جمله ارائه مشاوره های حقوقی رایگان به خانواده ها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری استان اردبیل: ناآشنایی زن و شوهر از یکدیگر، عامل اصلی طلاق است

دادگستری استان اردبیل: ناآشنایی زن و شوهر از یکدیگر، عامل اصلی طلاق است