مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-21سياسي

بوشهر/ رهایی محکوم از دار قصاص در دشتستان


از ابتدای سال تاکنون 24 پرونده قتل عمد که به قصاص نفس محکوم شده بودند، با تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف بویژه شورای حل اختلاف زندان و معتمدان و با پیگیری های مستمر به سازش ختم و از قصاص رهایی یافتند.

- مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر گفت: زندانی محکوم به قصاص بعد از هفت سال حبس با رضایت خانواده مقتول در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان این استان از چوبه دار رهایی یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان ها؛ روز جمعه رضا مقبلی قرایی افزود: این بخشش و آزادی زندانی با کمک مراجع قضایی شهرستان دشتستان بویژه دادستان و قاضی ناظر بر زندان، کمیته صلح و سازش شورای حل اختلاف استان، همکاری معتمدان محلی و تلاش شورای حل اختلاف زندان دشتستان و گذشت و بزرگ منشی اولیا دم، صورت گرفت.

وی با اشاره به پرونده های رهایی از قصاص در استان بوشهر اضافه کرد: از ابتدای سال تاکنون 24 پرونده قتل عمد که به قصاص نفس محکوم شده بودند، با تلاش و کوشش اعضای شورای حل اختلاف بویژه شورای حل اختلاف زندان و معتمدان و با پیگیری های مستمر به سازش ختم و از قصاص رهایی یافتند.

مدیرکل زندان های استان بوشهر از کاهش جمعیت کیفری زندان های این استان خبر داد و افزود: کاهش جمعیت کیفری زندان های استان بوشهر یکی از سیاست های مهم است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر/ رهایی محکوم از دار قصاص در دشتستان

بوشهر/ رهایی محکوم از دار قصاص در دشتستان