مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-21اجتماعي

تردد در کلیه محورهای استان اصفهان برقرار است/ مردم با پلیس و راهداری همکاری کنند


رییس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر کلیه محورهای استان اصفهان باز است و در صورتی که وزش باد شدید شود، - مریم تاکی، رییس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت راه های استان اظهار داشت: با توجه به بارش های روزهای گذشته و پیش بینی سازمان هواشناسی وزش باد شدید را در شب گذشته در محورهای جنوب و جنوب غرب و غرب استان شاهد بودیم.

وی افزود: با توجه به برودت دما و وزش باد شدید کولاک را در بسیاری از مناطق استان داشتیم و در بعضی از مناطق استان با همراهی پلیس راه استان محدودیت های مقطعی ترافیک اعلام شد و تردد در مقاطعی از محورها با محدودیت همراه شد.

تاکی با بیان اینکه راهداران از شب گذشته در محورهای استان حضور داشتند و عملیات راهداری زمستانه را انجام دادند، گفت: در شب گذشته به صورت پراکنده در محور سمیرم- یاسوج و برخی از محورهای روستایی شهرستان فریدون شهر بارش پراکنده برف داشته ایم و در سایر راه های استان با وزش باد شدید و پدیده کولاک روبه رو بودیم.

رییس مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به اینکه با حضور به موقع راهداران و همکاری پلیس راه هیچگونه تصادفی را در شب گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در کلیه محورهای استان اصفهان برقرار است/ مردم با پلیس و راهداری همکاری کنند

تردد در کلیه محورهای استان اصفهان برقرار است/ مردم با پلیس و راهداری همکاری کنند