مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:122022-01-21سياسي

طرح حمایت از فضای مجازی به سرانجام نمی رسد


رییس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: در حال حاضر کمیسیونی که طرح حمایت از فضای مجازی را دنبال می کند به سرانجام نمی رسد.

- حجت الاسلام جواد نیک بین در نشست معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با روحانیون شهرستان های خلیل آباد و بردسکن که در محل فرهنگسرای خاتم الانبیا بردسکن برگزار شد، افزود: ضرورت دارد دولت برای اینکه فضای مجازی را ساماندهی کند و نه مسدود و همچنین برای حمایت درست و قانونمند کردن آن و امنیت حوزه کسب و کار و کاهش مفاسد فضای مجازی لایحه ای بدهد و مجلس مشکل این فضا را حل کند.

وی در ادامه با بیان اینکه روحانیت بیشترین مسئولیت اجتماعی را در کشور دارد اما کمترین بهره مندی از منابع ملی را دارد، به انتقاد از وجود دستگاه های متعدد از جمله سازمان اوقاف، تبلیغات اسلامی، وزارت ارشاد حوزه علمیه و نهادهای دیگری که همه مأموریت تبیین و تبلیغ دین را برعهده دارند پرداخت و اظهار کرد: برای هماهنگی بیشتر باید دولت لایحه ای به مجلس بدهد و همه دستگاه های متولی فعالیت فرهنگی را در طول هم قرار دهد و مسئولیت تبیین و تبلیغ دین با یک نهاد باشد.

نیک بین مطرح کرد: طی سال های گذشته رهبر معظم انقلاب فرمودند ما باید 20 هزار حافظ قرآن داشته باشیم اما مشخص نشد مسئولیت تربیت این تعداد بر عهده چه نهادی است و در حالی که همه متولی اند هیچ کس پاسخگو نیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح حمایت از فضای مجازی به سرانجام نمی رسد

طرح حمایت از فضای مجازی به سرانجام نمی رسد