مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:072022-01-21سياسي

شناورهای ایران، چین و روسیه، به سوی اهداف دریای تیراندازی کردند.


برقراری امنیت در سطح منطقه ای و بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ گونه تهدیدی را در حوزه دریایی نخواهند داد.

- امیر دریادار دوم تاج الدینی: برقراری امنیت در سطح منطقه ای و بین المللی برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل نیروهای دریایی جمهوری اسلامی ایران اجازه هیچ گونه تهدیدی را در حوزه دریایی نخواهند داد.

شناورهای ایران، چین و روسیه در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022، به سوی اهداف از پیش تعیین شده در دریا تیراندازی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر دریادار دوم مصطفی تاج الدینی سخنگوی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022 اظهار کرد: در این مرحله از برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2022، یگان های شناور ایران، چین و روسیه که از بامداد امروز به محل اجرای مأموریت در شمال اقیانوس هند حرکت کرده بودند، این مرحله از تمرینات را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش، یگان های شناور ایران، چین و روسیه به سر فرماندهی ناوشکن تمام ایرانی جماران و با استفاده از سلاح های کالیبر 20 میلیمتری به سوی اهداف سطحی از پیش تعیین شده در دریا تیراندازی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای ایران، چین و روسیه، به سوی اهداف دریای تیراندازی کردند.

شناورهای ایران، چین و روسیه، به سوی اهداف دریای تیراندازی کردند.