مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 11:022022-01-21اجتماعي

استقرار 25 تیم عملیاتی هلال احمر در محورهای برفی ایلام


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: نیروهای عملیاتی این جمعیت در قالب 25 تیم در محورهای برف گرفته استان مستقر و به حادثه دیدگان امداد رسانی می کنند.

- ‍ علی اصغر علی اکبری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی بارش برف در استان 25 تیم امدادی هلال احمر در محورهای ایلام به چوار، چوار به ایوان، ایوان به اسلام آباد گردنه قلاجه، ایلام به چرداول، ایلام به تنگه ارغوان، ایلام به بدره و دره شهر محدوده مله پنجاب و پاکل ، ملکشاهی به ایلام، ملکشاهی به میمه، ملکشاهی به مهران، دهلران به میمه، سیروان به ایلام، چرداول به چهارمله و آبدانان به دره شهر گردنه کبیرکوه مستقر شده و خدمات امدادی را به حادثه دیدگان ارائه کردند.

وی با بیان اینکه نجاتگران جمعیت هلال احمر پس از اعزام به مناطق برفگیر نسبت به 486 خودرو گرفتار شده و بیش از یک هزار و 700 مسافر حادثه دیده امدادرسانی کردند، گفت: امدادگران و نجاتگران هلال احمر به 4 خانوار روستایی متاثر از برف در مناطق روستایی شهرستان ملکشاهی امدادرسانی و اقلام امدادی شامل پتو، موکت و نایلون پوششی را در بین آنها توزیع کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تاکید کرد: ندای امداد 112 هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 25 تیم عملیاتی هلال احمر در محورهای برفی ایلام

استقرار 25 تیم عملیاتی هلال احمر در محورهای برفی ایلام