مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-21سياسي

تولد یک انجمن جدید برای میراث تمدنی ایران


انجمن مردم نهاد «همگرایی مواریث تمدن ایرانی» اعلام موجودیت کرد و ناصر تکمیل همایون آن را اصیل ترین اتحادیه منطقه ای جهان نامید.

- انجمن مردم نهاد همگرایی مواریث تمدن ایرانی اعلام موجودیت کرد و ناصر تکمیل همایون آن را اصیل ترین اتحادیه منطقه ای جهان نامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مراسم اعلام موجودیت انجمن همگرایی مواریث تمدنی ایران که در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، جمع کثیری از علاقه مندان، هنرمندان و فرهیختگان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم، دکتر حسین رمضانی خردمردی ـ عضو هیأت مدیره انجمن همگرایی مواریث تمدن ایرانی ـ تاریخچه طرح همگرایی منطقه ای در حوزه تمدن ایرانی در سه دهه قبل و روند طی مراحل ثبت رسمی انجمن و دریافت پروانه فعالیت را برای حضار شرح داد.

سپس دکتر ناصر تکمیل همایون، عضو هیأت مدیره انجمن به ذکر نکاتی درباره اهمیت، جایگاه، فرصت ها و ظرفیت های این انجمن و آرمان آن که کمک به تشکیل اتحادیه کشورهای وارث تمدن ایرانی است، پرداخت و تأکید کرد که اگر همت شود و این اتحادیه شکل بگیرد، اصیل ترین اتحادیه منطقه ای جهان خواهد بود؛ چرا که ریشه در فرهنگ مشترک مردمان منطقه دارد.

پروفسور داریوش فرهود ـ پدر علم ژنتیک ایران و نویسنده مجموعه کتاب های ایران فرهنگی ـ نیز درباره موضوع فعالیت انجمن، دکتر حسام الدین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد یک انجمن جدید برای میراث تمدنی ایران

تولد یک انجمن جدید برای میراث تمدنی ایران