مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:372022-01-21اجتماعي

کمک به561 خودرو گرفتار در برف کرمانشاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از مسدود بودن 85 راه روستایی کرمانشاه و رهاسازی 561 خودرو گرفتار در برف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل بارش سنگین برف در استان کرمانشاه طی روز گذشته 334 نیرو راهداری با 220 دستگاه ماشین آلات برف روبی در راهدارخانه شهرستان های استان مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

وی افزود: به دلیل حجم بارش ها اولویت نخست راهداری بازگشایی محورهای اصلی بوده و 13 شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت برف و کولاک قرار داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته هشت هزار و 590 کیلومتر عملیات برف روبی و چهار هزار و 353 تن عملیات نمک پاشی انجام گرفته است.

کرمی با اشاره به مسدود بودن راه های روستایی در استان کرمانشاه، گفت: با تلاش نیروهای راهداری 50 راه روستایی بازگشایی شد اما هم اکنون 85 راه روستایی مسدود است.

وی ادامه داد: همچنین طی روز گذشته 561 دستگاه خودرو گرفتار در برف با کمک نیروهای راهداری از برف و کولاک نجات یافتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه️ گفت: تمام محورهای اصلی و شریانی استان کرمانشاه در حال حاضر باز هستند و عملیات نمک پاشی در کل محورهای استان بعد از بارش برف و برف روبی محورها انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به561 خودرو گرفتار در برف کرمانشاه

کمک به561 خودرو گرفتار در برف کرمانشاه