مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:322022-01-21اجتماعي

علیرغم بارش های سنگین برف، ارتباط مخابراتی در لرستان پایدار است


مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به بارش برف سنگین و برودت هوا از آماده باش کامل تمام واحدهای اجرایی برای گذر از بحران پیش رو خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به بارش برف سنگین و برودت هوا از آماده باش کامل تمام واحدهای اجرایی برای گذر از بحران پیش رو خبر داد.

مهندس شمسی فر با اشاره به هشدارهای هواشناسی ،بارندگی ها و بارش برف سنگین گفت: با بهره گیری از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های مخابراتی در تمام شرایط، آماده ارائه خدمات در مواقع اضطراری هستیم.

وی بیان کرد: با انجام کارهای مقدماتی و مدیریت بحران، در تمام حوزه ها بدون هیچ مشکلی خدمات مخابراتی را به مشتریان ارائه می دهیم.

شمسی فر اضافه کرد: با تشکیل تیم های فنی و متخصص همه بخش های مختلف ارتباطات در استان آماده اند تا در صورت ایجاد مشکل در این بخش ها به مرتفع کردن آن بپردازند.

این مسئول گفت: همچنین با تدابیر اندیشیده شده و آماده باش کامل همکاران در بخش های فنی و رفع خرابی ها در اسرع وقت، علی رغم انسداد برخی راه های دسترسی و قطع برق در برخی ایستگاه ها تا این لحظه ارتباط مخابراتی در سطح استان پایدار بوده و قطعی عمده ای رخ نداده است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرغم بارش های سنگین برف، ارتباط مخابراتی در لرستان پایدار است

علیرغم بارش های سنگین برف، ارتباط مخابراتی در لرستان پایدار است