مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-21سياسي

هدف گذاری 10 میلیارد دلاری برای گسترش روابط اقتصادی ایران و روسیه در اولین گام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی بامداد جمعه در بازگشت از سفر دو روزه به روسیه در گفتگو با خبرنگاران درباره دستاورد های این سفر گفت: - رییس جمهور گفت: امیدوارم سفر به روسیه نقطه عطفی برای ارتقای روابط با کشور دوست و همسایه روسیه باشد و مجموعه این روابط به ارتقای سطح امنیت در منطقه و رفع بحران های منطقه ای و جهانی کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی بامداد جمعه در بازگشت از سفر دو روزه به روسیه در گفتگو با خبرنگاران درباره دستاورد های این سفر گفت: مباحث مطرح شده در این سفر در راستای تحقق اهداف کلان سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران یعنی تعامل حداکثری با کشور های جهان و به ویژه کشور های همسو و هم پیمان با ایران بود.

رییس جمهور با اشاره به اینکه در این سفر توافق اساسی برای گسترش روابط همه جانبه و پایدار و سودمند بین دو کشور به دست آمد، افزود: بدون تردید توسعه روابط با روسیه به امنیت و رفاه دو ملت کمک خواهد کرد.

گسترش همکاری های دوجانبه تهران و مسکو حتما برای منطقه و عرصه بین الملل امنیت ساز خواهد بود.

رییسی با بیان اینکه در این سفر همچنین درباره مساله پولی و بانکی بین دو کشور گفتگو داشتیم، اظهار داشت: دو کشور می توانند در جهت شکست سلطه دلار بر روابط پولی و بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری 10 میلیارد دلاری برای گسترش روابط اقتصادی ایران و روسیه در اولین گام

هدف گذاری 10 میلیارد دلاری برای گسترش روابط اقتصادی ایران و روسیه در اولین گام