مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 09:372022-01-21اقتصادي

طرح مسکن ملی نباید منجر به مهاجرت شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت؛: طرح توسعه مسکن ملی نباید به گونه ای باشد که مردم یک نقطه از محل زندگی خود مهاجرت کنند بلکه باید در هر شهر و روستایی متناسب با همان نقطه جغرافیایی توسعه پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در جلسه کارگروه مسکن گفت: پهنه بندی و دسته بندی اراضی بر اساس کاربری در ساخت مسکن ملی باید منطقی و در همه شهرستان ها به فراخور همان منطقه اجرا شود.

وی افزود: طرح توسعه مسکن ملی نباید به گونه ای باشد که مردم یک نقطه از محل زندگی خود مهاجرت کنند بلکه باید در هر شهر و روستایی متناسب با همان نقطه جغرافیایی توسعه پیدا کند.

زینلیان تصریح کرد: پنج کارگروه ویژه جهت بررسی مسکن ملی در استان اصفهان مشخص شده است که باید تا یک ماه آینده تشکیل شوند و نتایج بررسی های خود را اعلام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با تاکید به اینکه توجه به مسکن از مطالبات دولت سیزدهم است، ادامه داد: متاسفانه برخی به زیر ساخت ها و ظرفیت های استانی توجه ندارند در حالی که شرایط هر استان با استان دیگر متفاوت است و باید مساله آمایش سرزمین، ظرفیت های خانه های خالی و بافت فرسوده نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مسکن ملی نباید منجر به مهاجرت شود

طرح مسکن ملی نباید منجر به مهاجرت شود