مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 04:222022-01-21سياسي

اگر تحریم ها لغو شوند، زمینه برای توافق هسته ای وجود دارد


رییس جمهور ایران در گفتگویی ضمن تاکید بر محاکمه بین المللی قاتلان سردار سلیمانی، همچنین درباره مذاکرات هسته ای از آمادگی تهران برای دستیبابی به توافق خبر داد.

- ، آیت الله سید ابراهیم رییسی ، رییس جمهور ایران در گفتگوی خود با راشاتودی با بیان اینکه شهید سردار سلیمانی قهرمان کل جهان اسلام برای مبارزه با تروریست های داعشی در عراق و سوریه است، همچنین تاکید کرد که منظورش از محاکمه بین المللی قاتلان سردار سلیمانی کاملاً مشخص و واضح است.

آیت الله رییسی در گفتگوی خود با راشاتودی که روز پنجشنبه منتشر شد، به مراد گازدیف خبرنگار این شبکه روسی گفت: سردار سلیمانی نه تنها متعلق به مردم ایران بود، بلکه متعلق به جامعه مسلمانان بود.

وی افزود: همه مردم اعم از مسلمان و غیرمسلمان برای اقدامات او احترام زیادی قائل هستند، زیرا می دانند که او توانست مردم را از حملات دشمنان بشریت یعنی داعش و گروه های تکفیری نجات دهد.

رییس جمهور ایران در ادامه افزود: حضور سردار سلیمانی در سوریه و عراق با هدف مبارزه با تروریسم بود و وی آنجا بود تا جان مردم را نجات دهد.

همه در دنیا این را می دانند و بخاطر همین سردار سلیمانی یک قهرمان است.

رییسی در ارتباط با ترور سردار سلیمانی توسط دولت آمریکا این را نیز افزود که ایران انتقام خواهد گرفت مگر اینکه مسببان و عاملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر تحریم ها لغو شوند، زمینه برای توافق هسته ای وجود دارد

اگر تحریم ها لغو شوند، زمینه برای توافق هسته ای وجود دارد