مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 00:472022-01-20سياسي

رییس جمهور وارد تهران شد/ تشریح دستاوردهای سفر به مسکو


رییس جمهور کشورمان که از روز پنجشنبه 29 دی ماه 1400 به دعوت رسمی همتای روس خود به روسیه سفر کرده بود، دقایقی پیش وارد تهران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی برگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان که از روز پنجشنبه 29 دی ماه 1400 به دعوت رسمی همتای روس خود و در راستای گسترش تعاملات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، به روسیه سفر کرده بود، دقایقی پیش وارد تهران شد.

رییسی در بدو ورود به تهران در تشریح دستاوردهای این سفر گفت: دیداری سه ساعته خوبی با پوتین داشتیم و توافقات خوبی حاصل شد.

وزرا نیز دیدارها و گفت وگوهای خوبی داشتند و توافقات خوبی صورت گرفت.

گفتنی است در جریان سفر به روسیه علاوه بر دیدار با همتای روس خود، با ایرانیان مقیم روسیه، فعالان اقتصادی و تجار روس و رییس شورای مسلمانان این کشور نیز دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمهور همچنین در جمع نمایندگان مجلس دومای روسیه و اعضای شورای علمی، اساتید و دانشجویان دانشگاه ملی مسکو حضور یافته و سخنرانی کرد و دکترای افتخاری دانشگاه ملی مسکو نیز به آیت الله رییسی اعطا شد.

رییسی در پایان برنامه های سفر به روسیه در مسجد جامع مسکو حضور یافته و پس از اقامه نماز جماعت در جمع نمازگزاران سخنرانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور وارد تهران شد/ تشریح دستاوردهای سفر به مسکو

رییس جمهور وارد تهران شد/ تشریح دستاوردهای سفر به مسکو