مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-20اجتماعي

آزمون موسسات داوری و شوراهای حل اختلاف زنجان لغو شد


معاون قضایی رییس کل دادگستری استان زنجان، از لغو آزمون موسسات داوری و شوراهای حل اختلاف در استان به علت برودت هوا و سرمای شدید خبر داد.

- محمدرضا احمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه قرار بود آزمون موسسات داوری و شوراهای حل اختلاف، صبح جمعه (اول بهمن ماه) در مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شود، اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی حاکم بر استان و بارش برف و نیز برودت هوا، این آزمون لغو و به زمان دیگری موکول شد.

رییس توسعه حل اختلاف استان زنجان با یادآوری اینکه شرکت کنندگان در این آزمون قرار بود از سراسر استان، خود را به محل برگزاری این آزمون در زنجان برسانند، ادامه داد: این در حالی است که شرایط جوی باعث شد، تا راه های شهرستان طارم و نیز شهر دندی بسته شده و امکان تردد برای شرکت کنندگان میسر نباشد.

وی با بیان اینکه اکثر راه های روستایی استان در شرایط کنونی بسته بوده و امکان حضور شرکت کنندگانی که ساکن روستاهای استان هستند، در این آزمون فراهم نبود، تصریح کرد: علاوه بر زنجان، برگزاری این آزمون در استان های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، لرستان و کرمانشاه نیز لغو شد.

احمدی با یادآوری اینکه زمان جدید آزمون، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: هر گونه تغییر در شرایط، از طریق سایت مرکز آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون موسسات داوری و شوراهای حل اختلاف زنجان لغو شد

آزمون موسسات داوری و شوراهای حل اختلاف زنجان لغو شد