مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 00:022022-01-20اجتماعي

هشدارهای مهم پلیس درباره تردد در جاده ها/ الزامات رانندگی در شرایط برفی و سرما


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به تداوم بارندگی ها و برودت هوا از شهروندان خواست که از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت تصمیم برای بازگشت از سفر نیز آن را به زمان دیگری موکول کنند.

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی با اشاره به تداوم بارندگی ها و برودت هوا از شهروندان خواست که از انجام سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و در صورت تصمیم برای بازگشت از سفر نیز آن را به زمان دیگری موکول کنند.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و تداوم بارندگی ها و وزش باد شدید و برودت هوا گفت: آنچه که در اکثر جاده های کشور شاهدش هستیم بروز وضعیت متفاوت و خاصی برای سفرهای بین شهری است و از این رو توصیه پلیس این است که شهروندان در این ایام از انجام هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کرده و چنانچه که قصد بازگشت از سفر را نیز دارند، آن را به زمان دیگری موکول کنند.

وی با بیان اینکه در استانهای جنوب شرقی کشور شدت وزش باد بیشتر و علاوه بر بارندگی ها باعث بروز پدیده گرد و غبار در جاده ها نیز شده است، گفت: در جاده های ساحلی این استان ها نیز احتمال وقوع سیلاب های محلی به صورت کوتاه و مقطعی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای مهم پلیس درباره تردد در جاده ها/ الزامات رانندگی در شرایط برفی و سرما

هشدارهای مهم پلیس درباره تردد در جاده ها/ الزامات رانندگی در شرایط برفی و سرما