مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:422022-01-20سياسي

فرماندار جویبار معارفه شد/حسینی پور: روزمرگی در ادارات مازندران برچیده شود


روزمرگی و ادامه مسیر سنتی در ادارات استان باید برچیده شود چرا که این روال پاسخگوی نیاز جوانان نیست.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در جویبار، آیین تکریم و معارفه فرمانداران قدیم و جدید امشب در مجتمع فرهنگی جویبار برگزار شد.

در این مراسم سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با اشاره به اینکه کارگروه طرح تحول اداری در استانداری مازندران آغاز شد تصریح کرد: روزمرگی و ادامه مسیر سنتی در ادارات استان باید برچیده شود و این روال پاسخگوی نیاز جوانان نیست و تکنولوژی باید جایگزین کارهای سنتی اداری شود و مدیرانی که نتوانند پاسخگوی این روال باشند مجموعه توسعه آنها را کنار خواهد زد.

وی با اشاره به این که سخت کوشی تلاش مضاعف و مولفه مردم جویبار است و همین امر باعث شد تا نام آوران جویبار سالیان متمادی در جهان و بین المللی به درخشان خاطرنشان کرد: شهرستان جویبار  قهرمانان نام آوری زیادی در طی سالیان متمادی در عرصه بین المللی و جهانی تحویل داده و ما شاهددرخشش این جوانان برای افتخار آفرینی کشور ما بودیم و همین شاخصه می تواند ظرفیت بالایی در بحث گردشگری و توسعه همه جانبه این شهرستان باشد.

 استاندار مازندران بیان کرد: جویبار باید مقصد گردشگری در رشته کشتی باشد و با رایزنی که انجام دادیم با انتخاب بخش خصوصی موزه ملی کشتی در این شهرستان راه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جویبار معارفه شد/حسینی پور: روزمرگی در ادارات مازندران برچیده شود

فرماندار جویبار معارفه شد/حسینی پور: روزمرگی در ادارات مازندران برچیده شود