مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:422022-01-20اجتماعي

وزیر آموزش و پرورش: عملکرد خوب معلمان در کرونا نشانه ایثار آن ها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امشب در نشست صمیمانه با جمعی از فرهنگیان استان قم که در خانه معلم این شهر برگزار شد، - وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان در کرونا واقعا خوب عمل کردند و من به عنوان یک برادر، دست همه آن ها را می بوسم، چون از خودشان گذشتند، این ها نشانه های ایثار فرهنگیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش امشب در نشست صمیمانه با جمعی از فرهنگیان استان قم که در خانه معلم این شهر برگزار شد، با بیان این که ما نیاز به نظام آموزش تربیت محور و برنامه درسی نتیجه محور به جای فرآیندمحور داریم، گفت: من وضعیت فرهنگیان را به خوبی می دانم و در حال سفر به استان های مختلف هستم تا در بین فرهنگیان حضور پیدا کنم.

نوری خود را خادم معلمان و دانش آموزان دانست و گفت: از نگاه من هرم آموزش وپرورش واژگونه است و نوک آن که وزیر است، در پایین قرار دارد و باید این گونه فکر کنیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان در کرونا واقعا خوب عمل کردند و من به عنوان یک برادر، دست همه آن ها را می بوسم، چون از خودشان گذشتند، این ها نشانه های ایثار فرهنگیان است.

وی در پاسخ به سوال یکی از معلمان قم درباره طرح رتبه بندی معلمان گفت: اگر به ما در این موضوع فرصت ندهید، همین ظرفیت هم از دست می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: عملکرد خوب معلمان در کرونا نشانه ایثار آن ها است

وزیر آموزش و پرورش: عملکرد خوب معلمان در کرونا نشانه ایثار آن ها است