مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:372022-01-20اجتماعي

بارش برف در اردبیل و بحرانی که نیازمند مدیریت است


با گذشت یک هفته از بارش های دامنه دار و پی در پی در استان سردسیر اردبیل، برخی بی برنامگی ها در این شهر به اوج خود رسیده به گونه ای که بحران در استان اردبیل بیش از همیشه نیازمند مدیریت است.

- در حالی که استان اردبیل با شناسنامه برف و کولاک و شرایط دشوار زمستان در سطح کشور شناخته شده اما این بار بارش برف مدیران بحران و مردم را نیز غافلگیر کرده و به شرایط دشوار این وضعیت دامن زده است.

با وجود اینکه مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل از وضعیت مناسب استان سخن می گوید ولی در راه ها، برف روبی داخل شهر و تأمین مایحتاج روستانشینان گرفتار در برف و کولاک وجود ندارد در حالی که گزارش های موثق حکایت از قطعی برق در روستاهای متعدد و شهر گرمی، قطعی آب در مشگین شهر و روستاها، یخ زدگی لوله ها در بسیاری از مناطق شهر به ویژه ترکیدگی کنتورها، کمبود پخت نان در اردبیل، عدم تأمین سوخت دوم برای روستانشینان و ساکنان مناطق اطراف شهر و ده ها مشکل دیگر مردم اردبیل را در این سرمای بی سابقه کلافه و سردرگم کرده است.

هرچند مدیران مربوطه مشکلات را عادی جلوه می دهند در حالی که وضعیت بحرانی در شهرهای مختلف استان اردبیل به ویژه مرکز این استان مردم را در یک هفته اخیر خانه نشین کرده و مانع از انجام امور در سطح شهر به دلیل انباشت برف در خیابان ها و معابر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در اردبیل و بحرانی که نیازمند مدیریت است

بارش برف در اردبیل و بحرانی که نیازمند مدیریت است