مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:122022-01-20اجتماعي

برف و کولاک 5 محور استان کرمانشاه را مسدود کرد


پنج محور مواصلاتی به خاطر کولاک شدید و یخ زدگی جاده ها به دنبال بارش شدید برف مسدود است.

- اظهار کرد: محورهای مسدود استان شامل هلشی - جلالوند، کوزران - گهواره، سنقروکلیایی- اسدآباد، جوانرود- ثلاث باباجانی و سنقروکلیایی- کامیاران می شود.

وی ادامه داد: همچنین تردد در محورهای دالاهو - اسلام آباد غرب، دالاهو - سرپل ذهاب و گردنه های چهارزبر، حسن آباد، بیدسرخ و مله ماس به دلیل کولاک شدید و محورهای پاوه- نوسود و پاوه- نودشه به دلیل یخ زدگی جاده تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

دستغیب با اشاره به قطع بارش برف در همه راه های استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: با این حال انتظار می رود تا اواسط هفته آینده لغزندگی جاده ها و نیاز به استفاده از زنجیر چرخ در برخی محورها و گردنه ها ادامه داشته باشد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات برف روبی و نمک پاشی به صورت مستمر با حضور ماموران پلیس و راهداری در حال انجام است، گفت: 70 تیم گشتی پلیس راه در جاده های استان حضور داشته و آماده ارائه خدمات ترافیکی به همشهریان و هموطنان هستند.

وی همچنین به شهروندان توصیه کرد؛ با توجه به گستردگی بارش ها، تا حد امکان از هرگونه تردد در جاده ها خودداری کنند و اگر اضطراری بر سفر وجود داشت ابتدا از سلامت قسمت های فنی وسیله نقلیه مانند لاستیک ها، چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک 5 محور استان کرمانشاه را مسدود کرد

برف و کولاک 5 محور استان کرمانشاه را مسدود کرد