مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:072022-01-20اجتماعي

مدیریت بحران در بحران


با گذشت یک هفته از بارش های دامنه دار و پی در پی در استان سردسیر اردبیل، بی برنامگی ها در این شهر به اوج خود رسیده به گونه ای که به مدیریت بحران استان اردبیل باید لقب بحران داد.

- در حالی که استان اردبیل با شناسنامه برف و کولاک و شرایط دشوار زمستان در سطح کشور و دنیا شناخته شده اما این بار در یک کیش و مات عجیب مدیران استانی در بارش برف اخیر پای در گل ماندند و مدیریت ضعیف حوزه بحران خود به شرایط دشوار این وضعیت دامن زده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل مدام در مصاحبه ها و اظهار نظرهای خود از وضعیت گل و بلبل سخن به میان می آورد و مدعی است هیچ مشکلی در راه ها، برف روبی داخل شهر و تأمین مایحتاج روستانشینان گرفتار در برف و کولاک وجود ندارد در حالی که گزارش های موثق حکایت از قطعی برق در روستاهای متعدد و شهر گرمی، قطعی آب در مشگین شهر و روستاها، یخ زدگی لوله ها در بسیاری از مناطق شهر به ویژه ترکیدگی کنتورها، کمبود پخت نان در اردبیل، عدم تأمین سوخت دوم برای روستانشینان و ساکنان مناطق اطراف شهر و ده ها مشکل دیگر مردم اردبیل را در این سرمای بی سابقه کلافه و سردرگم کرده است.

مدیریت تازه بحران استان اردبیل هر چند از مدیران با سابقه است اما در این حوزه تنها با گفتار درمانی سعی دارد مشکلات را عادی جلوه دهد در حالی که وضعیت بحرانی در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت بحران در بحران

مدیریت بحران در بحران