مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 23:022022-01-20بين الملل

بشار اسد: دفاع روسیه از حقوق بین الملل دلیل فشار غرب علیه مسکو است


رییس جمهور سوریه تأکید کرد که فشارهای غربی به روسیه واکنشی به نقش مهم و کارآمد این کشور در عرصه بین الملل و دفاع این کشور از حقوق بین الملل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بشار اسد رییس جمهور سوریه شامگاه امروز پنجشنبه میزبان الکساندر لاورنتینف فرستاده ویژه ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه بود.

خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد، این دیدار، پیرامون بحث و بررسی آخرین تحولات در سطح منطقه ای و بین المللی و مسائل سیاسی مورد اهتمام طرفین بوده است.

اسد به لاورنتینف گفت: فشارهای غربی به روسیه در پرونده های مختلف، واکنشی به نقش مهم و کارآمد روسیه در عرصه بین الملل، دفاع این کشور از حقوق بین الملل، ایستادگی در برابر سیاستهای غیر اخلاقی برخی از کشورهای غربی و مقابله با تلاش کشورهای غربی برای ایجاد هرج ومرج به منظور کنترل سایر ملتهاست .

  در این دیدار، همکاریهای دوجانبه بین سوریه و روسیه، بازتاب مثبت این همکاری در پیروزی در برابر تروریسم و برقراری مجدد امنیت و ثبات به بیشتر اراضی سوریه بررسی شد.

لاورنتینف نیز گفت که روسیه به توسعه روابط، افزایش همکاری با سوریه و حمایت از ملت این کشور اهمیت ویژه ای می دهد تا مردم سوریه بتوانند پیامدهای جنگ را پشت سر بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بشار اسد: دفاع روسیه از حقوق بین الملل دلیل فشار غرب علیه مسکو است

بشار اسد: دفاع روسیه از حقوق بین الملل دلیل فشار غرب علیه مسکو است