مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:522022-01-20اجتماعي

احتمال ریزش سنگ و بهمن در ارتفاعات استان تهران


معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با تاکید بر اجتناب مسافران از سفرهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی گفت: احتمال ریزش سنگ و بهمن در ارتفاعات استان تهران وجود دارد.

- ، اظهار داشت: با توجه به فعالیت سامانه های بارشی برف و باران و کولاک و باد همراه با سرمای شدید که از عصر امروز پنج شنبه 30 دی ماه ساعت 18 و 40 دقیقه از غرب استان تهران در حوزه های ملارد و شهریار و رباط کریم ارتفاعات شمال تهران و امام زاده داوود و فشم و و ارتفاعات هراز و محدوده جاجرود و فیروزکوه و آغاز شده بود سامانه قوی از دماوند و فیروزکوه شروع و سراسر استان را فرا گرفت.

مصدقی افزود: در ارتفاعات شدت بارش ها و کولاک و سرما زیاد بود و این سامانه ها در حال حاضر از شدت آن کاسته شده و محورهای روستایی جاده های امام زاده داوود و محور وردیج واریش و لواسان و سایر حوزه های روستایی شمیرانات و ارتفاعات دلیچایی و فیروزکوه همگی درگیر بارش برف هستند.

وی در ادامه عنوان داشت: تمام عوامل راهداری استان تهران طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از قبل و به ویژه از امروز تا عصر فردا جمعه اول بهمن ماه در آماده باش کامل هستند و عوامل با تجهیزات زمستانی مشغول ارائه خدمات هستند و برای باز نگه داشتن راه های تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال ریزش سنگ و بهمن در ارتفاعات استان تهران

احتمال ریزش سنگ و بهمن در ارتفاعات استان تهران