مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:272022-01-20اجتماعي

مرز تمرچین پیرانشهر مسدود شد


مدیر پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر گفت: در حال حاضر مسیر دسترسی به مرز تمرچین پیرانشهر به دلیل کولاک مسدود شده است.

- ، ایرج آزادی در این زمینه اظهار کرد: مسیر منتهی به پایانه مرز تمرچین پیرانشهر به دلیل بارش سنگین برف و کولاک مسدود شده است.

وی با بیان اینکه عملیات نجات چند مسافر و خودرو که در برف گیر افتاده اند هم اکنون توسط پرسنل پایانه و راهداری در حال انجام است، افزود: مسافرانی که از سمت عراق وارد ایران شده اند، در سالن های پایانه اسکان یافته اند.

فرماندار پیرانشهر نیز در خصوص آخرین وضعیت راه های این شهرستان گفت: بیش از 60 نفر از مسافرانی که در مسیر مرز تمرچین این شهرستان به دلیل کولاک شدید گرفتار شده بودند در یک عملیات موفقیت آمیز نجات داده شده و به داخل شهر انتقال یافتند.

خضر کاک درویشی افزود: متأسفانه با وجوداطلاع رسانی های انجام شده مبنی بر مسدود بودن این مسیر و خودداری از تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان ولی شاهد تردد تعدادی خودرو در محور تمرچین بودیم که منجر به گرفتار شدن تعدادی مسافران شد.

وی اظهار کرد: براساس گزارش های رسیده حدود 15 دستگاه خودرو در این مسیر گرفتار شده بودند که با حضور تیم های عملیاتی امداد و نجات مدیریت بحران شهرستان مسافران گرفتار شده در این منطقه پس از 2 ساعت تلاش یب وقف نجات داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز تمرچین پیرانشهر مسدود شد

مرز تمرچین پیرانشهر مسدود شد