مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:222022-01-20سياسي

دیدار مهندس ضرغامی با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری/ گردشگری حق همه مردم دنیاست


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان به دعوت دبیرکل سازمان جهانی گردشگری به مادرید سفر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان که به دعوت دبیرکل سازمان جهانی گردشگری به مادرید سفر کرده است، امروز پنجشنبه 30 دی ماه 1400 به همراه حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران دراسپانیا با زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل این سازمان بین المللی دیدار و گفت و گو کرد.

 مهندس سیدعزت الله ضرغامی در این دیدار با اشاره به اینکه گردشگری حق همه مردم دنیاست، گفت: امروز موثرترین عامل همگرایی ملت های دنیا، گردشگری است.

ارتباط مستقیم مردم با یکدیگر بسیاری از ذهنیت های منفی نسبت به روابط انسانی را از بین می برد و زمینه دوستی و خوشبینی را بین آحاد مردم فراهم می کند.

  وی همچنین درخصوص دهمین مجمع گردشگری شهری به میزبانی شهرداری تهران، کنفرانس گردشگری روستایی کردستان و کرمانشاه و اعطای بورس های آموزشی و ضرورت پشتیبانی دبیرکل ازاین برنامه ها سخن گفت.

در ادامه دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ضمن استقبال از پیشنهادهای طرف ایرانی، اظهار داشت: ایران از نظر ماهیت چندفرهنگی، قابلیت ها و ظرفیت های متنوع در زمینه انواع گردشگری یکی از قطب های اصلی گردشگری جهان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مهندس ضرغامی با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری/ گردشگری حق همه مردم دنیاست

دیدار مهندس ضرغامی با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری/ گردشگری حق همه مردم دنیاست