مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:172022-01-20سياسي

کمبود سرویس های بهداشتی در تبریز بیداد می کند


رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کمبود سرویس های بهداشتی در تبریز بیداد می کند که باید در خصوص این مهم اقداماتی اتخاذ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی اقدم پنجشنبه در چهل وششمین جلسه علنی فوق العاده اظهار کرد: در اکثر منازل کلنگی فضای سبز داریم که بعد از صدور پروانه فضای سبز تخریب می شود؛ سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری چه تمهیداتی در این راستا اتخاذ کرده است! وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: کمبود سرویس های بهداشتی در تبریز بیداد می کند که باید در خصوص این مهم اقداماتی اتخاذ شود.

بابایی اقدم در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در راستای تعرفه و بهای خدمات ایمنی ساختمان ها گاها نارضایتی هایی از سوی شهروندان رخ می دهد که باید در این زمینه نیز تصمیمات صحیحی گرفته شود.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در 4 سال گذشته برای میدان دام هیچ اقدامی صورت نگرفته است؛ جلساتی برای این موضوع برگزار شد ولی نتیجه ای در پی نداشت.

بابایی اقدم یادآور شد: 10 هکتار در حوالی باباباغی برای میدان دام اختصاص داده شده بود که متاسفانه به نتیجه نرسید، اگر شورای شهر می خواهد به سازمان میادین کمک کند در این راستا حمایت های خود را دریغ نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سرویس های بهداشتی در تبریز بیداد می کند

کمبود سرویس های بهداشتی در تبریز بیداد می کند