مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 21:472022-01-20اقتصادي

فرصت استثنایی معرفی محصولات بومی قم در نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه


مسئول نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه گفت: استقرار 140 واحد تولیدی استان قم در این نمایشگاه موجب به وجود آمدن یک ظرفیت بسیار مناسب برای معرفی محصولات بومی استان قم شده است.

- ایسنا/قم مسئول نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه گفت: استقرار 140 واحد تولیدی استان قم در این نمایشگاه موجب به وجود آمدن یک ظرفیت بسیار مناسب برای معرفی محصولات بومی استان قم شده است.

زهرا اسحاقی در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه که به همت اتاق بازرگانی قم انجام شد، با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور صنایع مختلف استان قم به مدت 4 ماه است که دایر گردیده، اظهار کرد: در استان قم دو هزار و 700 واحد تولیدی فعالیت دارند که تلاش کردیم از هرکدام صنفی یک نماینده در این نمایشگاه حضور پیدا کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت لازم برای حضور نمایندگان بیشتری از اصناف نیستیم، خاطرنشان کرد: در آینده به دنبال این هستیم که این نمایشگاه را با یک محیط بزرگ تر در اتاق بازرگانی دایر کنیم که بتوانیم از ظرفیت های بیش تری از واحدهای تولیدی استان بهره مند شویم.

مسئول نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه با اشاره به اینکه این نمایشگاه به دستور بهرام سرمست استاندار وقت راه اندازی شد، عنوان کرد: یکی از اصلی ترین اهداف از تشکیل نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه معرفی ظرفیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت استثنایی معرفی محصولات بومی قم در نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه

فرصت استثنایی معرفی محصولات بومی قم در نمایشگاه دائمی شهرک شکوهیه