مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 21:322022-01-20اجتماعي

رعایت اصول معماری ایرانی اسلامی در احداث مجتمع آموزشی شهید هندویان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم گفت: قالب احداث مجتمع آموزشی شهید مهدی هندویان بر مبنای معماری اسلامی، ایرانی بوده است.

- ایسنا/قم مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم گفت: قالب احداث مجتمع آموزشی شهید مهدی هندویان بر مبنای معماری اسلامی، ایرانی بوده است.

محسن پورگلیان عصر امروز در آیین افتتاح مجتمع شهید مهدی هندویان به عنوان بزرگ ترین مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی استان قم که در نمازخانه این مجتمع برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم، اظهار کرد: مجموعه حاضر بر اساس نظام های حاضر شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه قالب احداث این مجموعه بر مبنای معماری اسلامی، ایرانی بوده است، عنوان کرد: تلاش کردیم فضای مناسب برای دانش آموزان در این مجموعه فراهم شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم با اشاره به اینکه سند تحول بنیادی نظام آموزش و پرورش محوریت این مجموعه بوده است، خاطرنشان کرد: منطقه احداث این مجموعه به عنوان قاب فرهنگی پردیسان قم شناخته شده است.

وی افزود: طراحی این مجموعه به شکلی بوده است که در ساعاتی که مدرسه تعطیل است بتوان از ظرفیت مسجد، سالن های ورزشی و کتابخانه استفاده کرد.

پورگلیان با بیان اینکه تلاش کردیم طراحی ساختمان ها به گونه ای باشد که هیچ گونه دیدی از سایر ساختمان ها به مدارس دخترانه وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت اصول معماری ایرانی اسلامی در احداث مجتمع آموزشی شهید هندویان

رعایت اصول معماری ایرانی اسلامی در احداث مجتمع آموزشی شهید هندویان