مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 21:272022-01-20ورزشي

سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان انتخاب شد/ بازگشت سرمربی قدیمی


مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: با فکری به توافق دست پیدا کردیم و این مربی هدایت تیم را در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور برعهده خواهد داشت.

- هدایت یزدی با تقدیر از تلاش های فراز کمالوند در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به خبرنگار مهر عنوان کرد: امیدوارم با حضور فکری در تیم نفت مسجدسلیمان روزهای خوبی برای هواداران نفت در ادامه مسیر لیگ برتر رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه فکری، شناخت خوبی از تیم نفت و شرایط شهرستان مسجد سلیمان دارد، گفت: این شناخت می تواند به موفقیت او در ادامه کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، فکری توانست با نفت مسجدسلیمان در فصل 96–97 مسابقات فوتبال دسته اول باشگاههای کشور مقام اول را کسب کند و به لیگ برتر راه پیدا کند.

فکری که نیم فصل دوم فصل قبل هم هدایت نفت را برعهده داشت برای لیگ بیست و یکمین نیز جزو گزینه های اصلی هدایت نفت بود اما به دلایلی این همکاری صورت نگرفت.

هدایت یزدی، بیژن دانش، منصور قنبرزاده، محمد خانچی و داریوش حسن پور بیست و هفتم دی ماه با تصمیم مدیریت شرکت مناطق نفت خیز جنوب به عنوان مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان انتخاب شدند.

نفت مسجد سلیمان در پایان رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با 11 امتیاز درمکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان انتخاب شد/ بازگشت سرمربی قدیمی

سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان انتخاب شد/ بازگشت سرمربی قدیمی