مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 21:272022-01-20ورزشي

خیرین یار و یاور مردم و در کنار دولت هستند


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: خیرین با فعالیت هایی که انجام می دهند به عنوان یار و یاور مردم و همچنین بازو و کمک کنده دولت شناخته می شوند.

- احمد امیرآبادی فراهانی عصر امروز در آیین افتتاح مجتمع شهید مهدی هندویان به عنوان بزرگ ترین مجتمع آموزشی، پرورشی و ورزشی استان قم که در نمازخانه این مجتمع برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، و با بیان اینکه یکی از مشکلات ما کمبود مدرسه است، عنوان کرد: امروز یک مجتمع آموزشی افتتاح و کلنگ احداث دو مجموعه دیگر نیز به زمین زده شد که امیدواریم در آینده شاهد استمرار این گونه اتفاقات با حضور خیرین باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این مقطع دولت ما نیازمند حمایت خیرین است، خاطرنشان کرد: بخش آموزش و پرورش یکی از ارکان اصلی جامعه است که فعالیت خیرین در حوزه بسیار شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت های لازم شاهد رفع مشکل کمبود مدارس باشیم، تصریح کرد: نیروهای دلسوز و انقلابی در این حوزه می توانند کمک کنند تا وضعیت آموزش و پرورش به کیفیت مطلوب تری برسد.

امیرآبادی با اشاره به اینکه اگر زمین در اختیار خیرین قرار بگیرد، نسبت به احداث مدارس اقدام خواهند کرد، یادآور شد: امیداست با همکاری خیرین مشکل آموزش و پرورش استان قم در حوزه کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین یار و یاور مردم و در کنار دولت هستند

خیرین یار و یاور مردم و در کنار دولت هستند