مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 21:022022-01-20سياسي

یکی از کارکردهای مساجد در جهان اسلام جلوگیری از رشد حرکت های تکفیری است


رییس جمهور، یکی از کارکردهای مهم مساجد در جهان اسلام را روشنگری و جلوگیری از رشد حرکت های تکفیری برشمرد و گفت: رمز مسلمان بودن، ساختن خود و مسئولیت پذیری در قبال دیگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی روز پنج شنبه در جریان سفر به مسکو، به دعوت راویل عین الدین رییس شورای مفتیان روسیه در جمع نمازگزاران مسجد جامع مسکو حاضر و با آن ها دیدار و گفتگو کرد.

وی، مساجد را خانه های خدا روی زمین توصیف کرد و گفت: مساجد کارکرد فردی و اجتماعی دارند و علاوه بر خودسازی انسان و ارتباط با خدا در مسجد، روابط اجتماعی مسلمانان نیز در مساجد شکل می گیرد.

رییس جمهور اظهار کرد: آنچه امروز از فساد و بداخلاقی ها در جهان وجود دارد گواه این است که انسان امروز خدا را فراموش کرده است.

حجت الاسلام رییسی گفت: هفتاد سال ظلم و جنایت علیه مردم فلسطین و بیش از 20 سال کشتار مردم افغانستان نتیجه سیاست بدون معنویت و اخلاق است.

وی با اشاره به اهمیت معنویت برای مسلمانان تصریح کرد: جنایات تکفیری ها در سوریه، عراق، افغانستان و یمن با پرچم اسلام انجام می شود، در حالی که این کار با نقشه و پشتیبانی آمریکا و صهیونیست ها صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از کارکردهای مساجد در جهان اسلام جلوگیری از رشد حرکت های تکفیری است

یکی از کارکردهای مساجد در جهان اسلام جلوگیری از رشد حرکت های تکفیری است