مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:572022-01-20سياسي

جوان گرایی از اولویت های انتصابات در لرستان است


معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه در استان 5 درصد از انتصابات غیربومی است، گفت: انتصابات مدیریتی در لرستان با رویکرد گام دوم و تحقق جوان گرایی است.

- بهرام ستاری امروز، 30 دی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در انتصابات به استاندار اجازه داده می شود که از 5 تا 15 درصد از نیروهای غیربومی استفاده شود که در حال حاضر در لرستان 5 درصد از این انتصابات غیربومی و بقیه فرماندارانی که قرار است منصوب شوند بومی هستند.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها باید قانون محور باشند رسالت خبرگزاری ها را تقویت اذهان عمومی دانست و گفت: رویکرد دولت در انتخاب مدیران رویکرد گام دوم انقلاب، جوان گرایی، استفاده از نیروهای توانمند، متخصص و جوان و بومی استان است.

ستاری با اشاره به اینکه در بحث انتصابات توجه به شاخصه بومی بودن و جوان گرایی مدیران مدنظر استانداری است اما انتصاب نهایی دست وزارت است، افزود: تعلل در انتصابات در استان به تأخیر وزارتخانه در معرفی مدیران برمی گردد.

معاون استاندار لرستان با تأکید بر اینکه در خصوص پذیرش در کمپ های معتادان متجاهر تسهیل قانون صورت گرفته و کسانی که حتی خانه دارند اما بنا به دلایلی از طرف خانواده ترک شده اند را نیز پذیرش کنند، ادامه داد: امروز در لرستان امنیت وجود دارد و اما یک احساس ناامنی در جامعه دیده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان گرایی از اولویت های انتصابات در لرستان است

جوان گرایی از اولویت های انتصابات در لرستان است