مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:522022-01-20اقتصادي

یارانه برق از فردا عادلانه می شود


مصوبه دولت در خصوص اجرای بند ی تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 درباره آیین نامه تعرفه برق از فردا اول بهمن اجرا می شود که بر اساس آن یارانه انرژی برق از این پس عادلانه و هدفمند خواهد بود.

- مصوبه دولت در خصوص اجرای بند "ی" تبصره 8 قانون بودجه سال 1400 درباره آیین نامه تعرفه برق از فردا اول بهمن اجرا می شود که بر اساس آن یارانه انرژی برق از این پس عادلانه و هدفمند خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یارانه برق تاکنون بر اساس میزان مصرف پرداخت می شد و مشترکانی که برق بیشتری مصرف می کردند از یارانه بیشتری برخوردار بودند، اما از این پس، آن بخش از انرژی برق که در چارچوب الگو مصرف می شود یارانه دریافت می کند و یارانه پرمصرف ها برای آن بخشی که بیش از الگو مصرف می کنند به صورت پلکانی کاهش می یابد.

بر اساس این آیین نامه که با هدف ترغیب پرمصرف ها برای مصرف بهینه و در چارچوب الگوی برق اجرا می شود، تعرفه مشترکانی که در چارچوب الگوی برق انرژی مصرف می کنند با یارانه کامل و بدون تغییر محاسبه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، پنجم دی ماه هیئت وزیران با استناد به حکم مندرج در بند (ی) تبصره (8) قانون بودجه سال 1400 کل کشور، نحوه محاسبه تعرفه برق مصرفی مشترکان را تعیین و اجرای آن از اول بهمن را به وزارت نیرو ابلاغ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یارانه برق از فردا عادلانه می شود

یارانه برق از فردا عادلانه می شود