مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:522022-01-20بين الملل

رابرت مالی: وقت برای حصول توافق در وین تنگ است


نماینده ویژه آمریکا در امور ایران نیز با تایید ادعای وزیر خارجه این کشور گفت که زمان کمی برای رسیدن به توافق در مذاکرات وین باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رابرت مالی نمایند ویژه آمریکا در امور ایران، بر ادعاهای آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور و همتایان آلمانی و فرانسوی اش درباره مذاکرات وین تاکید کرد.

وی در همین باره با انتشار توییتی نوشت: آنتونی بلینکن ، آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان، ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه و جیمز کلورلی نماینده پارلمان انگلیس فوریت بازگشت متقابل به اجرای کامل برجام را تایید کردند.

مالی در ادامه و با تاکید بر ادعای فوق نوشت: تنها زمان کمی برای رسیدن و اجرای توافق، قبل از اینکه تحولات برنامه هسته ای ایران چنین امکانی را از بین ببرد، وجود دارد.

بلینکن امروز پنجشنبه و در کنفرانسی مطبوعاتی به همراه همتایان آلمانی و فرانسوی خود و در راستای رویکرد عدم امتیاز دهی به ایران، مدعی شد در صورت عدم حصول توافق در وین در هفته های پیش رو، بازگشت آمریکا به برجام ممکن نخواهد بود.

وزیر خارجه آمریکا در توضیح این مسئله مدعی شد که ایران در این مدت ممکن است بیش از حد در برنامه هسته ای خود پیش برود تا دیگر بازگشت به برجام ممکن نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابرت مالی: وقت برای حصول توافق در وین تنگ است

رابرت مالی: وقت برای حصول توافق در وین تنگ است