مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:372022-01-20اقتصادي

جزییات نحوه اجرای طرح درج قیمت تولید کننده/ روند پیشرفت پویش خرید شفاف


قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی، گفت: طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالا در حال پیشرفت و حمایت فعالان اقتصادی از آن نیز بیشتر شده است.

- محمد صادق مفتح در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره روند اجرای طرح درج قیمت تولید کننده بر روی کالا، گفت: وزارت صمت بستر مناسبی برای شنیده شدن دغدغه های فعالان اقتصادی و افکار عمومی در پروژه درج قیمت تولیدکننده فراهم آورده است، این پروژه هر روز پیشرفت بیشتری می کند و حمایت فعالان اقتصادی از پروژه روز به روز بیشتر می شود.

وی افزود:  پروژه بزرگ و زیربنایی و گسترده ای مانند پروژه تغییر مبنای قیمت گذاری روی کالاها از قیمت مصرف کننده به قیمت تولیدکننده مستلزم برنامه ریزی اولیه و نگاه همه جانبه به مسایل مهم است.

*پیش بینی مسایل بازار و توزیع کنندگان در اجرای پروژه درج قیمت تولیدکننده قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی پیش بینی مسایل بازار و توزیع کنندگان را از دیگر محورهایی دانست که باید مورد توجه قرار بگیرد و افزود: این پروژه در بخش تئوری با محوریت موسسه مطالعات مورد تحلیل قرار گرفته است و در حوزه عمل با معاونت تخصصی موضوع مشورت و جلسات مختلف برگزار شده است.

*توجیه افکار عمومی و ذینفعان پروژه درج قیمت تولیدکننده مفتح افزود:  در سطح اجرا نیز با ذینفعان پروژه اعم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه اجرای طرح درج قیمت تولید کننده/ روند پیشرفت پویش خرید شفاف

جزییات نحوه اجرای طرح درج قیمت تولید کننده/ روند پیشرفت پویش خرید شفاف