مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:372022-01-20سياسي

لزوم رسیدگی به مشکلات مسکن و تأمین زیرساخت های شهرجدید هشتگرد


سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید گفت: رسیدگی به مشکلات ساخت مسکن و تأمین زیرساخت های شهرجدید هشتگرد یکی از ضروریات است که باید در این زمینه اقدام شود.

- ، علیرضا جعفری عصر پنجشنبه در جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات شهر جدید هشتگرد که به ریاست استاندار البرز برگزار شد، اظهار داشت: شهر جدید هشتگرد یکی از سایت های مهم در حوزه ساخت مسکن استان است که خوشبختانه به دلیل ظرفیت های بالقوه ای که دارد می تواند بخش قابل توجهی از نیاز مردم استان به مسکن را تأمین کند.

وی افزود: در حال حاضر در زمینه ارائه خدمات شهری در این منطقه مشکل عمده ای وجود دارد که به دلیل تداخل در شرح وظایف، شاهد ناهماهنگی های متعددی هستیم که باید از سوی نماینده عالی دولت در استان تعیین تکلیف شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و همچنین شهرداری شهر جدید به عنوان دو ارگان در حوزه خدمات شهری دچار تداخل در شرح وظایف شدند که امید می رود با اتخاذ تدابیر مناسب، بتوان خدمات شایسته ای به مردم منطقه ارائه کرد.

جعفری با تاکید بر اینکه در این خصوص شرکت عمران شهر جدید هشتگرد پشتیبانی لازم را از شهرداری خواهد کرد، افزود: در حال حاضر شورا و شهرداری در حوزه درآمد و هزینه موضوعاتی را مطرح می کنند که می توان با تعامل و همکاری این موضوع را حل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم رسیدگی به مشکلات مسکن و تأمین زیرساخت های شهرجدید هشتگرد

لزوم رسیدگی به مشکلات مسکن و تأمین زیرساخت های شهرجدید هشتگرد