مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:222022-01-20بين الملل

آمریکا 4 فرد مرتبط با روسیه را در اوکراین تحریم کرد


آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفت که ایالات متحده آمریکا چهار فرد مرتبط با فعالیت های تحت نفوذ روسیه را برای بی ثبات کردن اوکراین، - تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی همزمان با افزایش تنش ها میان واشنگتن و مسکو بر سر اوکراین، چهار فرد اوکراینی مرتبط با روسیه را تحریم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا با ادعای مقابله با فعالیت های مخرب خارجی روسیه اعلام کرد که چهار فرد از جمله کوزاک تاراس رومانوویچ، اولینیک ولودیمیر میکولاویچ، سیوکوویچ ولادیمیر لئونیدوویچ و ولوشین اوله را در فرهست تحریم ها قرار داده است.

به گفته دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، این چهار فرد دارای هویتی اوکراینی هستند.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا نیز گفت که ایالات متحده آمریکا چهار فرد مرتبط با فعالیت های تحت نفوذ روسیه را برای بی ثبات کردن اوکراین، تحریم کرد.

این مقام دولت بایدن مدعی شد با متحدان و شرکای خود، در صورتی که روسیه اقدام نظامی بی دلیل بیشتری علیه اوکراین انجام دهد، آماده تحمیل هزینه های اقتصادی شدید هستیم.

پیش از این، روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد، در حالی که آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا 4 فرد مرتبط با روسیه را در اوکراین تحریم کرد

آمریکا 4 فرد مرتبط با روسیه را در اوکراین تحریم کرد