مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:022022-01-20اقتصادي

پروژه تولید فروسیلیس همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی کلنگ زنی می شود


رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: پروژه تولید فروسیلیس با سرمایه گذاری نزدیک به 800 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در منطقه ویژه اقتصادی استان کلنگ زنی می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: پروژه تولید فروسیلیس با سرمایه گذاری نزدیک به 800 میلیارد تومان همزمان با دهه فجر در منطقه ویژه اقتصادی استان کلنگ زنی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مرتضی صفدری زاده، امروز پنج شنبه 30 دی در بازدید مدیرعامل بانک تجارت استان خراسان جنوبی از منطقه ویژه اقتصادی اظهار کرد: این سازمان با توجه به گرایش های صنعتی، تجاری، خدماتی، و حمایتی تلاش کرده تا به میزان سرمایه گذاری های متقاضیان برای حضور در عرصه فضای کسب وکار تلاش کند.

این منطقه ویژه اقتصادی یکی از موتورهای محرک در استان است که متناسب با فضای اقتصادی حاکم تلاش می کند تا بهترین دستاورد را برای جامعه پیرامونی خود داشته باشد و سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی تلاش دارد تا در خدمت توسعه صادرات کالاهای ایرانی به کشور افغانستان باشد.

صفدری زاده گفت: خوشبختانه تا امروز متناسب با شرایط توانسته ایم پاسخگوی متقاضیان باشیم چرا که معتقدیم توسعه اقتصادی به جز همراهی بخش خصوصی امکان ندارد و فعال سازی،معرفی بخش خصوصی می تواند به توسعه استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تولید فروسیلیس همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی کلنگ زنی می شود

پروژه تولید فروسیلیس همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی کلنگ زنی می شود